Witajcie to mój pomys³ na itema
Exp scroll
Otwórz notatnik wklej to tam:
Spoiler:
function onUse(cid, item, fromPosition, itemEx, toPosition)
if getPlayerStorageValue(cid,1800) == 2 then -- Tego chyba nie musze tlumaczyc
doCreatureSay(cid, "Juz uzywales Exp Scrola!", TALKTYPE_ORANGE_1)
else if getPlayerLevel(cid) >= 20 then -- Level od ktorego mozna uzyc Scrolla
doCreatureSay(cid, "Zdobyles 18 000 000 Punktow Experienca!", TALKTYPE_ORANGE_1)
doPlayerAddExp(cid, 18000000) -- Ilosc Expa ktore dostaniemy po uzyciu
doSendMagicEffect(fromPosition, CONST_ME_GIFT_WRAPS)
doRemoveItem(item.uid)
setPlayerStorageValue(cid,1800,2)
return TRUE
else
doCreatureSay(cid, "Musisz miec skonczony 35 level abys mogl uzyc Exp Scrolla!", TALKTYPE_ORANGE_1)
end
end
end
i zapisz notatnik w date/actions/scripts pod tytu³em np.ExpScrol.lua
nastêpnie,wejdz w actions.xml i wklej to tam:
Spoiler:
<action itemid="7491" script="ExpScrol.lua" />
(ID-mo¿na zmienic niemusi byæ takie )
Jak pomog³em daj punkta
Prosi³ bym o opinie na ten temat
Ostatnio edytowany przez Tmarg (2010-06-22 06:36:27)
Offline
Administrator
Widzia³em ju¿ podobne tylko ¿e w runie, mia³em to wstawiæ ale bez expa niema takiej zabawy i g³upio by by³o ¿e jak kto¶ ma du¿o kasy to i lvl ma mieæ du¿y ;/
Offline